Vad har jag gett mig in på?

.. Ja, det är frågan. Herregud. Det är verkligen skitsvårt o köra bil! Jag som tycker att jag har klarat det galant när jag har kört med svärmor. Men nejdå. L-O-S-T är bara förnamnet.. Jisses. Vad ska detta sluta? Körkortet känns långt borta för tillfället.. Men det är väl bara att bita ihop så kommer väl pusselbitarna falla på plats, med tiden. Sen om jag kanske skulle släppa kraven och sluta tänka/grubbla så förbannat så mycket, så ska nog detta gå vägen! :)

Neej. Bloggtorka har jag. Ingen motivation till att skriva alls. Så det får inte bli nå roligare inlägg än detta för idag!.

Ha det great allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du kommer kirra körkortet, jag trodde jag var ett lost case (halvkul att hänga på körskolan som 20+ när de flesta andra är under 20 bast...) men helt plötsligt stod man där med kortet klart. Stort lycka till!

2009-01-21 @ 17:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0