Uppe i ottan.

.. Yees, 5.23 så kom N intassandes till oss och ville inte alls att mamma o pappa skulle sova något mera ;). Visst, Fs klocka ringde strax efter, men jag hade väl kunnat få sova ett tag till iallafall? ;) Men jag kunde faktiskt inte somna om, så det är lika bra att kliva upp. För annars blir man bara segare än segast. . . Så nu sitter jag här med en kopp kaffe, och försöker att vakna till! ;) Ska väl tag tag i morgonen snart, och göra det som behövs innan det är dax för dagis/körskolan.
Denna vecka är the O-N-E på körskolan. NU gäller det! Banne mig, jag ska klara d-e-t-t-a! Du kan, du kan! *peppa*. Ska bara släppa spärrarna i skallen, och sluta tänka så förbaskat och bara göra! Så ska nog detta gå vägen, vore ju annat annars. Varför skulle jag vara sämre än andra som har klarat det liksom? N-E-J, nu gäller det! Jag ska tuta och köra som aldrig för ;). Heh. massa peptalk! Men jag måste, för jag är liksom inte ens i närheten nöjd med vad jag har presterat på skolan förra veckan. Och varför ha så höga krav på mig själv? Det förvärrar ju allt bara, uppebarligen. Så denna vecka är bara att göra som man ska göra, och inte försvåra det igenom att tänka/grubbla/älta u name it! GO MILLAN, detta klarar du! ;)

Nej, nu ska jag ta tag i dagen. Morgonstund har guld i mun, men nu är det färdigsåssat! ;)
Duschen nästa.

HA EN BRA DAG ALLESAMMANS!
kramkram.

Kommentarer
Postat av: K

Hejja hejja! Det kommer gå hur bra som helst.. du kan och kommer att klara det!!

2009-01-26 @ 17:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0