TRÖTT!

.. Ja, man har vaken i sisådär en halvtimme kanske. Men TRÖTT är bara förnamnet! Känner mig slut som artist. Irriterad, trött och grining KONSTANT! Behöver inte vara vaken länge för att känna att det kokar i kroppen, och att man är sisådär en halv sekund ifrån ett nervsammanbrott! Hur ska det här sluta, när det i princip inte har börjat? Men det är väl allt som kommer över en för hur det har sett ut i ca 2 månader i mitt liv., och vad som komma ska skall. Jag har verkligen blivit jättekänslig för stress. Men så länge jag är i den så är det, då jag mår BÄST!  Då fungerar jag som alldra bäst, och jag prestrerar 150%. Men när jag inte gör något som helst, utan bara försöker ta det lugnt, så kommer känslan och jag blir oberäcknilig. Från ingenstans så kastar jag ut en bomb och exploderar! Och jag är så T-R-Ö-T-T på att känna så här! Jag V-E-T att jag ska och försöka tänka positivt, och jag gör det till största grad också, tro mig! Men jag har så förbannat HÖGA krav på mig själv nu angående detta körkortet, samtidigt som jag känner att "hemmet" och alla dess sysslor måste skötas. JA, min sambo är hemma och han kan också sköta det. Men jag känner att jag inte kan lita på att det är så, och det är väl det jag måste börja göra. Släppa allt och bara fokusera på körkort. Allt annat löser sig! Och jag verkligen försöker jobba på det nu, till kommande veckor att, "det får lösa sig, det får lösa sig".. MÅSTE försöka släppa tankarna kring allt som har med hemmet och göra, och släppa in F. Jag måste, för annars kommer det bara gå åt skogen och jag rasar! 
Ibland önskar man att man var liten och oskyldig igen,  med inga som helst måsten, eller krav. För f-n vad detta är jobbigt, och vad det gror massa osämja kring allt annat! Det är som en enda ond cirkel.
Men jag ska klara detta, om så ensam! Men det vet jag att jag inte är- jag har stöd utav mina underbara vänner/släkt!♥
Bara att bita ihop och hoppas på att om ca 4-5 veckor så är detta ett minne blott, och jag mår bättre igen! :)

Nåja. Antar att jag behövde skriva av mig lite.
Nu ska jag ta och fixa frukost, för jag är hungrig som en varg! ;D Sen ska vi tag i dagen här hemma, och se vad den har och erbjuda!

Happy lördag alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0