Tjollahoppsan hej!

... Nu har det varit bloggtorka igen! Men jag har inte tid/ork/lust u name it att ens logga in på sidan. Men nu så! Nu ska jag förhoppningsvis göra Er glada igenom att skriva ett inlägg ;). Kan ju uppdatera Er om hur det går med kortet, det går framåt och snart är det dax för uppkörning ;) Tänker inte ge er någon detaljerad information om när det kommer att ske, betyder som jag har hört otur. Det är endast närmaste, utvalda som vet! Så fåre det bli också, till det är gjort! Då kommer A-L-L-A få veta! Hehe. Om inte annat se mig åka runt i RMD 567 istället för F! ;)

Imorgon är det fredag, och HELG! Ska till Ludvika och ha riskutbildning, "halkan" imorgon, sen är det bandymatch på lördag. Det enda som är inplanerat för tillfället. Kan inte tänka mig att det blir mer invecklat än så för oss i helgen. Det händer inte mycket för oss på helgerna nu förtin, bara slapp och "bara vara" har det varit en längre tin. Skönt iofs, men det börjar bli lite ledsamt, rastlöst. Menmen. Det är ju några helger framöver som det händer lite saker på så man fårse fram emot det istället ;). Februari kommer bara att swischa förbi.. Det är ju en kort månad också, så det kommer märkas ännu mer då! Spännande! =D

Nee, nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan med chockladkaka, en kanna med isvatten och den mysigaste filten och kika på några avsnitt av The Hills som jag har kvar på datorn!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

                                                                                    








Kommentarer
Postat av: Anonym

Då har du klarat teorin alltså?

2009-01-31 @ 09:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0