Snökaos!

Jaa, om man sa att det inte snöar då ljuger man. Det är verkligen snökaos! Plogbilar och dylikt har nog fått och göra på morgonkvisten. Nu har det visserligen lugnat ner sig lite, skönt det! Kanske man kan vistas ute, utan att se ut som en och annan snögubbe ;). Ska nog ta och ta en promenad till svärföreldrarna jag och Nelly. Vi är ju solokvist hemma, då F är iväg på bandymatch i Stockholm. Kul jul i detta väder!

Usch jag känner mig inte helt hundra i magen. Fick ett mess av en kompis imorse, att vi var tvunga att ställa in de bestämda planerna vi hade idag för hennes systersbarn hade fått magsjuka inatt och hon också. Så får verkligen hoppas att man slipper åka på det, då jag var hemma hos de igår. Men jag är nog med allsannolikhet inbillningssjuk. Ingen magsjuka här heller! Jag har kurerat mig med vitpepparkorn för säkerhetsskull så det ska nog hjälpa.

Neej, nu ska ska jag ta och göra oss lite frukost och tag i dagen och se vad den har och erbjuda!

HAPPY LÖRDAG!

          
Det absolut bästa jag har! Mamma ÄLSKAR
                                er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0