Snart Helg..

.. jaa, imorgon är det Fredag och HELG igen. Dagarna bara swichsar förbi.. Snart har halva januari gått också. Pjuh. Hinner knappt med :D.

Har hänt lite saker idag, som har gjort att dagen har gått fort. Jag lämnade först Nelly på dagis till 11.00 sen begav jag mig till körskolan och satt där och pluggade lite innan det var dax för arbetsinterjuvn som skulle ske idag. På arbetsinterjuvn så gick det kanoners, och kändes jättebra! Och chefen var verkligen jättetrevlig! :) Får hoppas att  det går vägen, för hon skulle höra av sig nästa vecka då hon inte kunde ge besked idag. Så får hålla tummarna nu då och hoppas på det bästa! :) 
Fredag imorgon... Se vad man ska ta och hitta på då förla. vet inte om Öppnis har öppnat för terminen än, isåfall blir det att gå dit morgon. För N behöver "rastas" var så säker! Det är verkligen en huligan av dess like, ska jag tala om för Er! F-A-T-T-A-R inte hur man kan ha så mycket energi och vara så full av bus H-E-L-A tiden! Helt makalöst  :D. Trodde det skulle göra susen med någon timme på dagis för henne idag jag, men icke. Måste nog vara flera veckor på dagis för att komma ifatt all energi som hon har samlats på sig under julledigheten :P. 
 
Har ni för planer i helgen då? Själv så är det julstädning och övningskörning på schemat. För hela nästa vecka så är det TOK plugg som gäller! Pluggar ju när det finns tid, men nästa vecka är det verkligen pluggplugg som gäller! Ska f-n inte göra annat än läsa, prata och drömma om körkortteori ;). För om  2 veckor är domedagen kommen ;D.

Appropå plugga. Nu ska jag ta och sätta mig med körböckerna och plugga lite!

Adios amigos och HA en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0