Skit blogg.se

Man kan inte ladda upp bilder. Jag har försökt i alla tidigare inlägg, och nu flera gånger, men icke. Men för andra som har blogg.se så funkar det minsann. Eller det kanske är annolunda om man designar och headar själv, vad vet jag? För mig funkar det inte iallafall. Trökigt. För jag hade lite nya bilder och uppdatera er med, men får bli en annan gång då! ;)

Har inte så mycket att skriva. Känner en enorm bloggtorka med noll motivation och entusiasum (?). Men jag ska försöka att inte göra er besviken, och uppdatera trots allt. Får hoppas att de inte kommer vara innehållslösa, och allt för tråkiga inlägg. Ska göra det bästa, lovar! :)

Fredag, imorgon och h-e-l-g. Kommer vara lite saker som ska göras och ske imorgon. Ska först en sväng till kk och göra lite teori. Sen så är det klippning ala Christiné och efter det så blir det lunch/fika med min JOSS! ♥ Var år och darsen sen man träffa henne, så ska bli übertrevligt! :) Sen ska det fixas och donas inför festen på lördag. Handla det sista, betala och ordna med smörgåstårtan, och lite annat småplock. Ska  även hämta nyckeln och förebereda så mycket som möjligt imorgon kväll, kan vara skönt. Slipper man stressa ihjäl sig på lördag, vilket jag förmodligen kommer göra ändå. Men har man det mesta gjort iallafall ;D. Ser jättemycket fram emot lördag och få träffa släkt/vänner, ska bli trevligt och jättekul! Får hoppas att det blir en lyckad och bra dag! ;)

 Är helmysko i huvudet och kroppen, appropå något helt annat liksom ;P. Det typ dunkar och susar, slår lock och är allmänt  dåsig:S. Får hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. Har jag inte tid med, plus att det har varit nog med sjukdom för ett tag nu! Får hoppas att det har försvunnit tills imorgon, att det bara är något tillfälligt! Möjligt att det är stressymptom. Det kör vi på! Ingen inkommande sjukdom, utan stress symptom it´s! :O
Intressesmurfen antecknar. Så intressant och veta var det liksom ;) Hoh.

Nee, nu ska jag ta och lägga mig under filten och zappa på burken om det finns något att se..

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, så vissa gör teori hos kk... :)(Det gör inte jag!)

2009-01-15 @ 21:04:09
Postat av: Anonym

VAD VAR DET DU SA CAMILLA? - KK KAN MISSTOLKAS, VAD SA JAG.... -DET BEROR PÅ PERSONEN, HUR MAN VILL TOLKA DET!!! FÖRSTA KOMMENTAREN HAR ANLÄNT, SYND ATT DEN VAR ANONYM =)/T

2009-01-16 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0