Rubrik?

Onsdag idag och halva veckan har redan gått :D. Idag är det arbetsdag för Fredda efter nästan 3 veckors ledighet. Inte det minsta avensjuk på honom i morse då han var tvungen att kliva upp i ottan :D. Har ju varit en del sovmorgnar och sena kvällar på sistonde. Men snart kanske man är back on busniess igen, så då är tidiga mornar ett faktum för mig också! :)  Har nämligen ringt på ett jobb  idag, och ska dit på intervju imorgon. Så fårse då! TACK F för tipset, det går förhoppningsvis vägen! ;) Lät positivt iallafall. Så nu får ni hålla tummarna att det går vägen, visst? ;)

Det är helt galet, verkar verkligen som att min "otur" o skaffa jobb har vänt. För bara ca 8 månader sen så var liksom ett jobb lika med O för min del kändes som. Hade liksom inte haft ett enda "riktigt" jobb sen jag tog studenten. Men så fick jag jobbet på Macken, tack vare J! O direkt efter det så extra jobba jag i princip sen jag sluta på macken till årskiftet.. Och nu är det kanske ett nytt jobb på G, så arbetslös har man inte varit speciellt länge. Hihi. Är bra det! Med tanke på hur jobbsitvationen ser ut, så är jag mer än G-L-A-D! Men det känns verkligen som min jobb "bubbla" har försvunnit och jag är back on track again ;). TACK till er som har gett/ger mig chansen till att just jag behövs ute på arbetsmarknaden ;D.

Idag så blir det lugnt hemma på Bergslagsvägen. Hade tänkt att jag skulle städa bort julen, men det får bli i helgen tror jag. För jag har ingen lust med det idag, och då får det vara! :) Jag hinner. Brukar ju faktiskt ha kvar gran och "julen" tills efter jag fyller år. Har vi haft i alla år. Men iår får det bli ett undantag ;) Med sisådär 1-2 ;D. Det var säkert jätteintressant att veta, hehe. Men så äre iallafall! ;).

Nej, nu ska jag plugga lite körkortsteori.

Ha en fortsatt bra onsdag allesammans!


HEJPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0