Plugg

... yes nu är det plugg av körkortsteori som gäller de senaste dagarna/veckorna, då det är tänkt att jag ska ta körkort :). Ä-N-T-L-I-G-E-N säg! Har ju varit en hel del turer framotillbaka. Men bara halvfärdigt, och man har aldrig kommit till skott för att verkligen klara det! Men nu är intensivkurs bokad, så nu jävlar! =) Herregud, har alla i min närhet körkort och har klarat det utan någon som helst svårigheter så lär ju jag också klara det! Det är bara lite jädran anamma och plugg, plugg och åter plugg som gäller. Så ska nog detta gå vägen, och även jag har "lappen"! ;)

Snöar ute. Har visst kommit ganska så mycket snö under natten. Roligt. Hoppas det får hålla sig kvar nu då! Fårse om det fortsätter snöar eller om det slutar, så kanske man ger sig ut och åker lite bob/pulka senare då. Har ju knappt varit ute på 2 dagar så skulle vara skönt med lite frisk luft plus att ungarna, eller iallafall den minsta ungen skulle behövas "rastas" ;) Annars vet jag inte alls vad som händer för familjen A/N/S idag. Inget inplanerat. Tar väl dagen som den kommer, aj guees. Men något annat än att vara inne måste det bli iallfall. För annars får jag krupp och kryper ur skinnet av rastlöshet. Eller så sätter jag igång med något projekt som jag ändå inte orkar utföra, eller sätter igång med saker som jag ändå har pillat och donat med de senaste dagarna iallafall, bara för att. Och så blir den där irritationen som jag håller på att jobba med, allt för övertagande och jag är den där sura, irriterande, griniga mamman/sambon igen. och det vill vi ju inte, så det får bli och hitta på något idag helt enkelt! ;)

Nu ska jag ta och plugga lite körkortsteori som sagt, men först ta reda på en blöja som inte luktar rosor känner jag! ;)

HA EN BRA LÖRDAG ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bra där! Du vet att det finns jobb i västerås åt dig det är bara att höra av dig så fixar Jossan vet du!

2009-01-03 @ 09:24:33
Postat av: Anonym

Du kommer att klara det galant. Tro på dig.../ T

2009-01-04 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0