Ego.

Har gått igenom massa bilder på datorn, och har hittat massa pics där man har haft diverse frisyer/hårfärger.

Enjoy! :)


-04

-04


-04


-05


-06


-07


-07



-07

-08

Jaaa.. Det var lite inblick på hur jag har sett ut i pälsen... Svart har varit den färgen som har användt flitigast. Men jag måste säga att min personliga favorit och som jag skulle vilja ha tillbaka. Är färgen som jag hade -04. Vet inte om det syns under keps och mössa, men det är brunt/blondt/svart. Kanske är nästa projekt? Färga det i dessa färger igen? Men först o främst måste man kanske spara ut pälsen..

Nu ska jag mysa ner mig i soffan man filt, snacks och The Hills!

Adidos.






Kommentarer
Postat av: sania

Tycker oxå -04 starkt! så fin såååå!

2009-01-24 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0