5 januari.

.. det har redan gått 5 dagar in på år 2009, och det är helg.. igen. Dag vild är man också. Denna ledighet har varit en enda lååång helg. Men på onsdag är det back in reality igen och man är åter till "vardagen" igen. Skönt! :D
 Idag är det 1 vecka kvar tills jag fyller år, 25 år. Helt galet! Efter det kommer det bara gå utför. Då rinner bara åren iväg.. står inte på förens man är 55 och mormor ;).

Jaha, idag så händer det förhoppningsvis något i familjen A/N/S. Har inte gjort något ett skvatt på flera dagar, utan bara varit hemma och tröökat. Så fårse vad min man har tänkt att vi ska göra, för de förslagen som jag har kommit med duger visst inte. Så då får han den äran och fårse om han lyckas "roa" mig! Återstår och se, spännande! :D

Nu är det visst fukost. Sen sådan, men wtf. Ska bli gott iallafall, för jag är hungrig som en häst! ;)

Solong folks! Ha en BRA dag!

Update.
Hände verkligen jättemycket sen jag skrev sist. Varför ens förvånad liksom? Hm, nee det är väl lika bra och vara hemma o och fortsätta tröööka. Men jag håller på och bli galen! Inte så att man blir mindre irriterad och mindre sur utav att vara hemma, nej inte alls!! Hm, surf*tta no 1 that´s me. But i dont care! Får ta saken i egna händer och göra något ensam då. Någon som har lust och hitta på något med lilla mig, så är Ni jättevälkomna med att höra av er! ;)

Ehh, Nu ska jag gå och fortsätta sura och vara lika trökig som resten av familjen är för tillfället.

Mutter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0