2009

Jahapp var det ett nytt år då! Ett år som jag känner på mig kommer bli bra, och säkert lika snabbt som -08 ;)


Vi firade iallafall årets sista dag tillsammans med nära o kära, och det var verkligen en TOPPEN dag/kväll! Det enda som fattades var Tilde :). Riktigt trevligt var det, och år 09 är mer än välkommet! =)


Jag är som sagt riktigt dålig på att uppdatera min blogg, och jag kanske ska ta och lägga ner den...Känner inte att jag har någon motivation längre och att jag inte kan ge er någon intressant läsning iallafall.. Men jag är inte riktigt säker än, ska fundera lite till på det innan jag bestämmer mig helt. Försök och övertala mig så kanske jag överväger mer att den ska vara kvar än som det känns nu, att den ryker! ;)

Nu ska jag ta och mysa ner mig med lite godis och svulla godis eftersom att imorgon är det ju den sista dagen som jag ska äta godis. Jag har nämligen gett mig själv ett nyårslöfte att jag ska försöka tänka på vad jag äter och motionera bättre! Så nu är det slut p allt småätande och svullande i veckorna. Lördagsgodis i måttliga mängder är det som gäller, om det måste hädanefter. Jag SKA och VILL gå ner i vikt och känna mig nöjd med min kropp igen. För som det är nu så, är jag mer än inte nöjd med hur min kropp ser ut! Det är övervikt som SKA bort, så är det bara! *PEPPA PEPPA*

Så, så får det bli, men först en dusch och förhoppningsvis så försvinner den värsta baksmällan  som har kommit smygandes, och jag kommer ut som en ny eller iallafall fräschare Camilla efteråt.... ;)


GOD FORTSÄTTNING PÅ ER LÄSARE OCH HOPPAS ATT DET 09 BLIR ETT LIKA BRA ÅR SOM DET KOMMER ATT BLI FÖR MIN DEL! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0