Söndag 11e januari.

En dag som har varit ganska så slapp och lugn måste jag säga. Hade tvättstuga emelaln 7-12 i förmiddags. Så det vart faktsikt en tidig morgon, då vi vart väckta av N som kom intassades, strax innan 7. Hon visste att mamma hade tvättstugan, så hon tajmade in det där perfekt ;). Skönt att få undan helvetstvätten, då den mer eller mindre kommer se lika ut om 1 vecka igen. Vet inte hur vi lyckas, men smutstvätt kan vi avverka iallfall ;).
Sen har vi iprincip bara handlat och hämtat storfis hos sin pappa, och så har jag övningskört med Svärmor, gick utmärkt! :) Jag känner verkligen att jag är så mycket mer motiverad nu än förra vändan vi höll på inför kortet. Det är verkligen skitkul! Och snart jvlar, då har även jag "lappen"! ;)

Imorgon så börjar ALLVARET! Då är det verkligen P-L-U-G-G som gäller, men bring it on! Jag är verkligen taggad till 150%! Jag ska KLARA detta, och det finns inget som kan stoppa mig! Go Millan, go millan! *ge sig själv en spark i arslet* ;D

Nu ska jag ta och natta, barn iallafall den minsta, vildaste av de! ;)

Bye bye och ha en fortsätt LUGN och SKÖN kväll!

psst... imorgon fyller jag år, förresten! ;)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Grattis på din dag! Hoppas den har varit bra och att du fick fina paket!:)

2009-01-12 @ 20:15:23
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0