090114

Aha.. nu börjar uppdateringen bli så där knacklig igen.. Ber om ursäkt!
Hänt sen sist då? Jag är ett år äldre, och A-L-LV-A-R-E-T på trafiksskolan, med teorin har börjat! :D Vet inte om att det är så märkvärdigt att ha fyllt år, men det sistnämda är verkligen skitkul och jag är laddad till MAX! :) Tjat om mitt körkort, i know. Men det är min blogg, och jag skriver om vad jag vill när jag vill ;) Bara att stå ut eller skita it! ;D.

Halva veckan har gått ochd et är snart HELG, igeeen :D. Kommer vara en del som händer i helgen, så den kommer bara att swicsha förbi...  Och jag ser framemot lördag, då min 25års fest kommer ske! Ska bli riktigt trevligt, får hoppas de som kommer, att de kommer ha samma uppfattning! ;) Ska göra mitt bästa iallafall! ;)

Nej, nu ska jag ta och förbereda maten. blir köttfärspaj med sallad hos familjen A/N/S idag. Mumsfilibabba! :)

HA EN FORTSATT TREVLIG OCH SKÖN EFTERMIDDAG/KVÄLL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0