zzzZZzzZZzz

... Jaa, nu har bloggen vaknat ifrån de döda :D. Jag är H-E-M-S-K på att uppdatera, jag vet! Har egentligen ingen ursäkt om varför jag är så dålig på det heller, men så är det iallafall!

Tisdag idag, och det är verkligen vargavinter! BRRH. Metervis med snö och minusgrader över det normala som gör att man inte går ut mer än i onödan. Tacka vetja vår! Nu får det snart bli vår/sommar tycker jag. Inge mera snö och överdrivet många minusgrader iallafall.

Alla ♥s-dag är snart här också! en dag som jag egentligen inte förstår ska vara så speciell? Det är bara för att butiker ska kunna sälja och marknadsföra sig lite extra på! Varför ska det liksom vara EN dag på hela året som man ska vara extra kärleksfull emot sina nära och kära på för? Det ska man väl vara varje dag? Yeye. Jag kommer då inte fira Alla Hjärtans dag med min älskling, då han är på bandy och är borta precis hela dagen. Utan åker till Hedemora och firar min minsta lillesyster då hon fyller år :). Så då vet ni det ;). 

Nej, nu är det dax och ta hand om en tjej som inte luktar rosor! Så ni får stå ut med detta verkligen intressanta och innehållsrika inlägg för idag :P.

HA EN FORTSATT BRA TISDAG!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du tänkt på att du nästan alltid avslutar dina bloggar med att du ska gå och ta bort bajs =) hihi!!! Åh inte skrev du nåt om hur det är med din kk ??? ;)skämtåsido, hur går det.....närmar sig nu....spark /T

2009-02-10 @ 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0