Weekend?

Jag har läst här på  Engla s blogg och fick idén att jag skulle vara med och tävla om en weekend till någon av våra vackra städer runt om i Världen/Europa. Jag har valt London! Då det är en stad jag tror har "allt"! Madame Toussau och Primark, here we come! ;)

Motiveringen till att just JAG ska vinna är:
"Min sambo har det lite tufft just nu av dess olika anledningar! Då han fyller år nu i maj så skulle det verkligen vara helt underbart att få överraska honom med en weekend. Det skulle verkligen vara som pricket över I:t! Det skulle vara den perfekta födelsedagspresenten, plus att vi skulle kunna få lite "egentid" då det tyvärr inte blir så mycket med sånt!"


Aha. Får hoppas att det går vägen, och att man vinner nu då! :)

Gå in och vara med och tävla om det ni med!
http://www.airtours.se/  (cityweekends), här kan ni gå in och välja vilken stad som ni skulle vilja åka till!

LYCKA TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0