Två tredjedelar.

YES! Då var den trökigaste delen av Körkortsdelen avklarad och jag vart GODKÄND! :) Dock, så var jag missnöjd med resultatet, men men. Huvudsaken är ju att jag klarade det iaf! ;). Så nu är det bara den "tuffaste" delen kvar. Jag är verkligen sååå NERVÖS inför dagen d, så det är sjuukt. Huvvaligen. Yey. Fårse hur det går, bara att göra det bästa av sitvationen så ska nog detta gå vägen! :) GALET. Tant Milla har kanske snart körkort! :)

För övrigt så är det sjukstuga här hemma. Dock bara T som är sjuk, hon har någon släng av magsjuka. Vaknade klockan 5 av att hon ropade o sen var det bara att sätta igång att torka spyor. Mindre roligt, och ganska så oläglig tajming. Men F♥ var så go att han var hemma med T så jag kunde åka iväg som planerat. Så nu återstår det bara och se om man klarar sig, hoppas ju innerligt det! För skulle verkligen inte alls vilja avboka uppkörningen pga av magsjuka. Så kurerar mig med vitpepparkorn och handsprit i massvis för att slippa, var så säkra! :)

Nu ska jag ta och förbereda nattning o dess sysslor. Så ha en fortsatt trevlig kväll!

Förövrigt, så är Ramlösa Mango fruktansvärt god! ;) MUMS.

Kommentarer
Postat av: la

Grattis igen Gumman!! Hoppas nu bara att du klarar dig från magsjuka... jag håller tummarna för det med :)

Kram

2009-02-23 @ 20:16:48
Postat av: Ewa

nämen usch då! att hon fick det=( Hoppas ni andra klarar er! Fat man blir inte förvånad eftersom det går magsjuka vart man än är! GRATTIS till skrivningen=) och lycka till med uppkörningen=)

2009-02-24 @ 08:12:03
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0