Semeldagen-Fettisdagen.

Yesyes. Idag så är det semeldagen. Då får man äta semlor med gott samvete ;). Kanske ska slå på stort och köpa en varsin semla till familjemedlemmarna, som efterätt efter middagen ikväll? :).


Annars så är jag så fruktansvärt nervös inför imorgon. Jag mår konstant illa, och tankarna kan inte vara någon annanstans än kring körkortet. Kan liksom inte F-A-T-T-A! ! Jag vet att jag tjatar, men det är så j-vla stort för mig, och något som har varit så långt borta för bara någon månad sen. Men nu när jag liksom har fått chansen, och kommit såhär långt så det skulle ju verkligen vara så härligt och få kortet, och sen bara kunna slappna av och släppa allt kring det! Jag hoppas så innerligt att jag klarar det! Så får hoppas på det bästa :)!

Idag så blir det bara slapp och lite fix här hemma. Tilde är hemma idag också, men hon får gå till dagis imorgon för hon har inte kräkts sen igår natt. Så fortsätter hon vara som hon är nu, så är det dagis för även henne då. Hon vart skapligt ledsen, och avundsjuk på sin syster när hon fick gå på dagis o inte hon. Skruttan♥!

Nej, ingen rast ingen ro, nu ska jag ta tag i dagen!

NJUT DAGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0