Segare än segast!

Ja, hujjeda mig! För seg o trött är vad man är, fast man har sovit  i 10 timmar. Är nog för mycket, kroppen är inte van ;). Men sköntskönt iallfall att få sova, helt klart! :)
Torsdag idag. Inget dagis och ingen Körskola. Så det blir nog en dag med massa slapp och soft inomhus. Om barnen tilllåter det dvs, märks under dagen om de är tvugna att "rastas" eller om de nöjer sig med att vara inne. Fårse, fårse ;)

Igår så kikade jag o älsklingen på en ytterligare svinbra film!
Seven Pounds med Will Smith.


Den är verkligen en gripande och "tung" film. 4,5 styva ballar utav 5 får den av mig ;) Se den om ni får chansen, riktigt bra som sagt!

Många filmer som vi har laddat hem på sistonde, har och verkar vara svinbra. Jag har verkligen svårt för att kika på film, bara för att kika på film liksom. Ingen film människa, alltså! Men på slutet så är det några filmer som vi har laddat ner som verkligen verkar superbra, och som man har hört fått bra recensioner. Så nu har jag sett 2 av de som jag vill se, har jag bara 2 kvar.
Gran Torino & Taken.
Kanske blir en av de när F är på träning ikväll. Så återkommer med vad jag tyckte om de! ;)

Nu ska jag ta och göra lite frukost åt oss. Det är inte bara min mage som kurrar ;)

HAPPY TORSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0