1 februari.

... ut med januari, och in med februari! :) Det har varit en dag som det inte har hänt ett smack på, jag går fortfarande med "pjyamas" på mig, kanske förklarar dagens innehåll också :).

Nelly har åkt på magsjuka nu,fick torka första spyan för typ en halvtimme sen. :(. Kul-N-O-T!! Men det har bara varit en tidsfråga, med så många turer den har gått på dagis sen i jul så har hon klarat sig bra! Får hoppas att man själv klarar sig undan s-k-i-t-e-n! Har inte tid o vara sjuk förtillfället faktiskt.*kurerar sig igenom att trycka i sig vitpepparkorn och spritar händerna* :D

Jag har verkligen bloggtorka! Ingen motivation till att skriva nå roligt alls. Så istället för att tröka ut er med boring läsning, så ska jag  ta och lägga omkull mig på soffan tillsammans med mina andra två älsklingar här hemma. De ligger redan och sover, helt utslagna! Myskorvarna! ♥

HA en fortsatt trevlig söndagskväll!
Adios.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag brukar med köra stenhåt me vitpepparkorna när det är magsjuka i luften..

2009-02-01 @ 17:38:41
URL: http://ewiis87.blogg.se/
Postat av: MONDIE

Sv; Jag köpte det på H&M, 104 kronor/förpackning. Garniers Nutrisse Blond-Avfärgning heter den :) Nejnej, det sliter inte alls lika mycket som blekning! :)

2009-02-03 @ 10:30:26
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu sover Bloggen igen... /T

2009-02-08 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0