Längesen.

Dålig uppdatering. Sorry.

Usch. Depp idag. Är på bristningsgränsen. Massa tankar. Har gråtit sen igår och i det har inte blivit många timmars sömn i natt pga av det bara mals o mals i huvudet på mig! Men jag måste vara stark och bita ihop. Jag, med hjälp av min familj kommer att klara detta!

Älskar, dig! <3

Sitter på jobbet, efter att ha haft tre dagars ledighet. Har vart riktigt skönt att få vart ledig. Men nu är det en ny vecka med nya tag och krafter! :) Har vart lite rullians nu på morgonen, då det i vanligtvis brukar vara dött och det brukar komma igång efter lunch. Folket kanske har fått upp ögonen för macken igen? Hoppas på det iaf! ;)

Ne. Nu är det en säljare som har kommit. Så på återseende!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0