Ge ett bidrag.

Madde. En tjej som verkligen har berört mig, genom att skriva om sin kamp emot "den jävliga idioten" som hon kallade sin sjukdom, cancern.  Har nu somnat in.

Ge ett bidrag till barncancerfonden, cancerfonden eller till hennes egna fond! -Den jävliga idioten-. Varje krona är ett bidrag, och räknas! Ingen borde gå igenom detta, och det är så lite som behövs.

Jag kände inte Madde. Men jag har anhöriga som har dött i,  eller haft cancer, och det är en hemsk sjukdom på alla sätt och vis. För mig var det en självklarhet att ge ett bidrag, gör det du också!


Kommentarer
Postat av: lina

mer bilder i bloggen tack :D

2008-09-22 @ 23:12:21
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0