Söndag.

Ahaja. Var ett tagsen man uppdaterade denna blogg. Men har inte haft lust eller ork så därför denna kassa update. Men ska bli bättre, promiiise :D.

Helgen har vart lugn, har inte gjort något speciellt alls. Bara myst och svullat massa godis och kikat film med familjemedlemmarna :). Idag åkte Tilde till sin pappa igen. Hon skulle vara med på dopet för sin lillesyster, så hon åkte redan på förmiddagen. Hörde att hon hade vart jätteduktig, och att det hade gått bra på dopet. Kan inte tro annat! Hon var måttligt stolt över att hon skulle få hälla vatten i dopfundet. Skrutteluttan ♥.

Imorgon är det dax för arbete igen. Och nu är det min "helvetesvecka". Har vart ledig tre helger på raken nu, helt sjukt vad det rinner iväg. Men det ska gå bra. Blir lite extra kosing i helgen eftersom det är helgdag oså. Får dock hoppas på att lite saker löser sig på jobbet, men ska höra mig för nu när jag jobbar så löser vi detta! Blir finemang. Imorgon kommer våran ev nya chef också. Fårse vad detta blir förla. Men om jag ska vara ärlig så skiter jag i vilket. Bara jag får min lön, ha samma arbetstider och arbetskamrater kvar så får det blir vad det blir. Hm, bitterfitta jag låter. Men så är fallet. Det blir nog bra med tiden. Hope so hope so. :)

Nee, nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan och kika på Wall E.




Fortsatt bra söndag på er och KRAM!

Förresten, det är bara 4 dagar kvar nu ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

jag äälskar wall-e :)

2008-10-27 @ 20:02:56
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0