Snö.

Jisses vilket kaos. Första snön har kommit. Kan ju säga att man mer än torr när man kom till jobbet för en stund sen. Det gick ganska såbra och cykla måste jag säga. Men det som kommer när är ju massa blask, så man var dygnsur. Inte så värt för er och veta kanske. Men så är det :P. Såg också en massa bilar som hade svårt att komma fram. Sommardäck på antagligen. Ingen som hade anat att det skulle komma snö precis i natt kanske. Vi gjorde det i onsdags, så det var tur. Brukar vara ute i sista minuten med sånt. Men iår har vi vart duktiga, eller F har vart duktig, han som fixar såntdär :), Tycker det är mysigt med snö iaf, kunde visst ha vart lite kallare så det inte är massa blask. Får hoppas att det blir lite kallare så snön får vara kvar ett tag. Mysigt! :)

Ahaja. Annars så är man tillbaka på jobbet och har "helveteshelgen" framför mig. Men det ska nog gå bra! Har ju dubbelt betalt imorgon, så de är ju kalas! ;) Ska hämta Tilde idag efter vi har slutat oså.:). Längtat så efter henne! ♥ Hon ska få vara hos mormor, och leka med Emma i helgen. Har hon sett framemot, får se om hon tycker det ska bli lika kul idag
när vi hämtar henne också! :) Skruttfian!

Förresten, drömde att en nära vän dog inatt! :( Vaknade helt förstörd! HATAR och drömma sånadär drömmar. Har hänt flera ggr, att det är personer i min närhet som dör, Någon som vet vad det betyder när man drömmer sådär? :S USCH hemska tanke! :(

Nee, nu sa bullarna till att dom var klara, så ska gå och ta ut dom ur ugnen oså. Sen blir det nog att äta lite frukost, är jättehungrig.

Ha en FIN helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Min mamma är duktig att tyda drömmar. Och hon talade om för mig att personen i drömmen har ingenting med drömmen att göra.

Men det kan vara någonting inom dig själv, känslor, en period eller nått som har dött. Försvunnit! När man drömmer om döden behöver de aldrig vara något negativt!



Visst är det mysigt nu när snön är här, fast det kanske inte stannar så länge:S

Tilde va iaf jätte glad:D

2008-10-31 @ 10:22:44
URL: http://ewiis87.blogg.se/
Postat av: sania!!

I´m alive!

Du fick ju mitt sms så du vet att du drömmde iaf.

2008-10-31 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0