Seg dag.

Lite mindre än 2 timmar kvar tills jag slutar jobbet för denna dag. En dag som har vart segare än segast. Allt har gått i snigelfart, knappt varit något folk och allt har bara varit allmänt långsamt. Men snart är det slut, och får hoppas på en bättre dag imorgon som innehåller lite mer action på jobbet ;).

Vi ska åka till Avesta efter jobbet och köpa regnställ åt T om det inte finns något uppe på stan. Skruttan fick ju gå med en alldeles för liiten regnjacka med inga regnbyxor till, till dagis imorse. Och när vi kom dit så sa dom att det var för litet det hon hade på dagis också. Så då blire att köpa ett , så hon har ett rejält regnställ framöver och slipper gå i för litet! Skruttisen. Tänkte även om man skulle börja kika på vinteroveraller också, börjar ju bli dax för sånt snart. Står inte på! Ett par rejäla vinterskor skulle också behövas införskaffas, har ecco till Nelly som vi är nöjda med. Ska nog ha det till T detta år också. Nåja. Får se vad vi kommer hem med :).

Huvvaligen vad min rygg, axlar och nacke värker! :( Har gjort det i några dagar nu. Har gjort det till o från i flera månader om man ska vara exakt. Så jag tror att det är dax för en hel genomkörare av alltihop. Ska höra med G om det kanske går försig att beställa en massage inom kort. Skulle sitta som pricket över i! :)

Nej, nu ropar leveransbeställningen på mig att den måste göras, så då är det väl lika bra o lyda! ;)

HA en fortsatt bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0