Onsdag.

Huvvaligen. Idag är en dag som jag bara skulle vilja ligga i sängen och sova bort. Trist, grått och kallt väder ute plus att jag känner mig som ett monster. Irriterad och taggarna utåt konstant. Har känt så sen jag vakna, vilket inte har varit sålänge. Max en timme kanske? Heh. Bådar gott :D.

Har inga som helst planer på vad som händer och fötter idag. Blir bara att vara hemma o tröööka i gueess. Ska ta o göra mig ett försök på att rensa i vårat linneskåp, med gardiner, sängkläder, handdukar osv. Det ser ut som ett enda virrvarr, och är en MASSA som vi inte använder. Så det får bli mitt projekt för idag.

Ser på Vakna på the Vocie och Blondinbella ska visst komma dit och prata om sitt party som hon ska ha på Café Opera för att hon har fyllt 18 år. Jisses. Jaa, säger då det. Allt kring Blondinbella är så himla stort hela tiden. Orka lägga ner energi på henne.

Hehe. Bitterfittan no1 Camilla :D.

Förresten, imorgon så smäller det. Har ju skrivit att det är si o så många dagar kvar till en viss grej. Och imorgon is the day ;). Börjar bli lite nervös måste jag säga :)

Nee, nu ska jag ta o göra lite nytta här hemma.

Hejsvejs o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0