Onsdag.

Redan onsdag. Har sagt det förut, säger det igen. Veckorna bara swichar förbi! :O
Vackert väder idag, men satans kallt. Brrh. Trodde jag skulle frysa sönder när jag cyklade till jobbet imorse. Nu åker nog vinterjackan fram! Eller den är redan framme, men erhm jaa.. ni förstår! ;)

Slutar vid 15.00 idag sen är det 4 dagars ledighet. Skönt skönt. Ska till min syster i Stockholm i helgen, ska bli riktigt kul. Se hur dom har det i Gubbängen, i den nya lägenheten :) Hade visserligen HELT glömt bort att det var denna helg, jag skulle dit så jag sa att jag kunde ta Tilde redan på fredagen istället eftersom jag håller på och sakna ihjäl mig efter henne. Men så kom jag ju på att det var visste denna helg, vet inte hur jag tänkte. Så hon får vara hos sin far tills på söndagen iallafall, det är lika bra. Eftersom jag ändå inte är hemma och F har bandy hela lördagen, så hon kommer ju inte se eller träffa oss iallafall. Då har hon det roligare hos sin pappa o Ewa, så det går ingen nöd på henne för det! Bara jag som får skylla mig själv, när jag inte håller reda på veckor/dagar. Förlåt för att jag krånglar till det för er, inte alls meningen! Virrhönan it´s moi! :D

Nee, nu är det snart dax för lite mat känner jag. Vad ska man ta och välja för något är ju en annan femma. Finns inte så mycket gott, eftersom det är ganska så väl uttjatat med korv och dess tillbehör :P. Men kanske kan bli en färdig rätt, "kyckling med örtagårdsås" Mmm, verkligen en delkiatessresturang detta jobb är. en 5 stjärning sådan :D.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0