Nya tag.

Yes, då var det slut på ledigheten och dax för 4 styckna arbetsdagar igen då. Mina eftermiddagspass + lördag som gäller. Gillar ju inte att jobba kväll, tycker det är lite småläskigt sådär, plus att hela dagen är förstörd, man kan inte göra så mycket annat än bara gå och vänta på att man ska börja jobbet. Men, det blir bra. Det är ju bara 3 styckna kvällar på en hel månad som det gäller så ;).

Idag var det fotografering på dagis. Ska bli spännande o se hur det vart sen när man får hem korten! :) Man kunde visst få syskonkort också, så dom skulle fixa det på dagis så Nelly kom över till Tildes avdelning när det gällde. Perfekt! :) Blir bra julklappar sen ;).

Verkar som jag har haft bra bokval när det gäller beställning av böcker iallafall. Kul :). Skulle vilja läsa "Snabba Cash" också, sen är nog listan komplett för ett tag :). Men får börja med dessa, har ju iallafall och göra ett tag så.

Nehe. Får bli en kort uppdatering denna gång. Ska ta o hämta posten, o börja med maten nu. Älsklingen kommer hem på sin lunch om en stund, så det är lika bra o ha maten färdig tills dess :P. Men jag uppdaterar säkert senare ifrån jobbet sen, kan jag tro.


Update.

Jisses. Kollar på statistiken och ser att jag har fått mer o mer läsare. Den är uppe i över 60 styckna. Jätteroligt! Men vilka är ni? :) Kommentera vettja! :D

Sitter på jobbet i vanlig ordning, är sig likt :). 

Nu är det dax för något att äta, inte ätit något annat än frukost idag så det kanske är på sin plats med lite mat i magen? ;)

Kram på er!

---<--<@


Kommentarer
Postat av: Becca

Nej men! Har du blogg också? Visste jag inte :D

2008-10-08 @ 15:04:50
URL: http://insincity.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det har blivit som en del av min dagliga internet rutin att läsa din blogg... funderar på att starta en själv, men... jag funderar ett tag till!! Ha det bäst!! Kramar Xzamilla

2008-10-08 @ 15:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0