Ny vecka, nya tag.

Måndag och man sitter på jobbet i vanlig ordning. Nu har man fått vara ledig färdigt och det är dax för lite jobb några dagar framöver :P.

Har inte så mycket att skriva efter som jag redan har uppdaterat om helgen i tidigare inlägg. Så antar att det inte blir så värst "händelserikt" inlägg denna dag.

Jag har legat och grubblat lite i natt över hur mitt liv har blivit och sett ut. Hur det har sett ut och hur det ser ut nu osv. Jag har ALDRIG känt mig mer älskad än vad jag gör nu, och F är verkligen the one. Jag har två UNDERBARA barn som jag ÄLSKAR mest av allt. Har vänner, familj, släkt som verkligen är världens bästa! Jag är verkligen så STOLT, GLAD och ÄLSKAR min familj över allt annat! Men det som jag har legat och tänkt på är. Allt i livet har en mening. Jag har beetet mig som ett SVIN emot folk som har älskat och funnits där för mig. Inget jag är stolt över och något som jag aldrig kommer att göra igen. Jag har älskat och blivit sårad. Men idag så kan jag tänka tillbaka på den tiden och känna att det kanske hade sin mening med allt trots allt. För om jag inte hade gjort som jag gjort, etc. Så hade inte jag haft den familjen som jag har idag och folket jag sårat hade inte haft det livet och mått såbra som dom gör idag! Klart ska man inte behöva såra folk för att det ska bli ett slut på allt osv. Men i detta fall så är det så och jag är inte stolt över detta på något vis. Men man måste kunna se tillbaka på det och se hur det är nu. Och då är jag inte mer än glad över hur det har blivit och hur det ser ut.

Hmja, en hel del svamel och jag vet inte om ni uppfattade mig rätt. Men dom som känner mig riktigt förstår hur jag menar, och det är väl det som är viktigast i gueess!

Nej, nu ska jag ta o tag i beställningar/fakturor ja, you name it. :D

HA en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag tror med att allt har en mening! Att allt som händer och sker har en mening och att vi ska lära oss något av det!

Förstår att du är stolt över din familj! Och du har två fantastiska barn<3

Vi alla begår misstag som man inte är stolt över, men vi måste begå dom för att kunna gå vidare,växa som människa och som sagt lära oss nått av det!



Visst är det härligt att ha en familj som älskar en så otroligt! man verkligen känner kärleken som dom ger en. Och att ha en familj som man är såå stolt över!



Kram på dig!

2008-10-27 @ 09:56:34
URL: http://ewiis87.blogg.se/
Postat av: Ewa

Föresten, tack för din komentar! Du anar inte hur mycket det betydde att få läsa den! Tack!

<3

2008-10-27 @ 09:58:03
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0