Kanelbullens dag!

.. har gräddat extra mycket kanelbullar idag, så får se om det är några som kommer fira dagen med att köpa kanelbullar! :) Jag har redan firat, igenom att ätit en iaf! :P. Lär nog bli fler under dagens lopp. Farligt det där, o jobba i en butik där det finns massa godsaker :D.

Jahaja. Ska man jobba heela dagen idag då. Sen är det 9-16 imorgon som gäller. Känns lite ångestdrabbat för att inte hinna träffa min största prinsessa innan hon ska åka till sin pappa imorgon o stanna där i 2 veckor. Men får hoppas att dom kommer in o hälsar på under dagen,  dels är hon  nog vaken när kommer hem ikväll, o sen hann jag ju pussa lite på henne innan jag åkte imorse. Så lite hinner jag nog se henne innan det är dax :). Mammas hjärtegull! <3


Igår var det väl iaf inte helt fel person som åkte ur i IDOL iaf! Lite nöjd, men inte helt nöjd än :P. Jag kommer vara nöjdast när Johan P åker o om Linda P kommer in! ;D.
 Hehe. Värsta insatt. Har aldrig följt IDOL såhär mycket tidigare som nu. Är nog bara för att jag tycker att juyrn är mycket bättre nu än tidigare. Andreas Karlsson, en riktig mumsbit! ;)

Nee. Dax o göra lite nytta. Läsa lite skvaller kanske? :P

Kram på er & ha en riktigt BRA lördag!



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Camilla :)

2008-10-04 @ 20:14:32
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0