Helgens bravader.

Hehe. Helgen har inte haft några speciella bravader :P Bara en lockande rubik :D
Helgen som vart, har varit lugn. Jag skulle ju egentligen ha jobbat i lördags, men kände vi behövde en familjedag, tillsammans, efter att det har vart så mycket hit o dit. Så jag tog ledigt, så åkte vi till Västerås och hade en hel dag dära. Mös runt och åt gott och bara hade det allmänt myspys! :)
Sen igår så var det riktigt fint väder, så då var vi ute iprincip hela dagen. Vi promenerade till lekparken så Nelly fick gunga och åka rutschkana. Tog sen en promenad till J&U och hälsade på en stund. Sen så vart svärmor och svärfar sista distinationen för den dagen, där det bjöds på lunch innan vi begav oss hem för en myskväll framför Tven. Vi kikade på "Don´t mess with the Zhoan". Jättekass, så jag somnade efter ca 30 minuter. Inte alls nå vidare det lilla jag såg, men har svårt att tänka mig att den skulle ha blivit bättre. Nej, den får en halv sol av fem möjliga utav mig! ;)

Måndag idag alltså. En vecka som består av endast 3 styckna jobbdagar. Sköntskönt! :) Har vart hemma o pyssla lite innan det var dax för dagis. Eller pysslande o pysslande, så gott det går iaf :D Har ju en illbatting här hemma som inte är sen att stöka till det man har städat undan :P Hon har börjat bli en riktig liten busunge, trotsig också för den delen :P Visst det har väl alltid vart fullt av bus i henne. Men nu är det extremt. Hon är nog en aningen rastlös o inte ha någon att leka med då hon inte är på dagis. Men snart kommer hennes storesyster hem så då blir det fullt av bus o lek igen :). Oh, vad hon kommer bli glad! Hon frågar efter Tilde varje dag nu! "Tiljjde... Tiljjjde.." Sötnöt saknar sin syster. ♥


Mammas två prinsessor! -det bästa hon har-

Ne, får det vara bra för idag! :D


Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0