Fredag.

..och det är helg för vissa snart. Skönt för dom. En annan måste jobba precis hela helgen :S. Men, men det måste göras det också :).

Jobbar till 15 idag. Sen blire hem o mysa järnet med prinsessorna plus prinsen där hemma ;). Funderar på om man kanske ska bjuda hem svärfar o svärmor på middag ikväll. Det är alltid dom som bjuder oss på middag. Så nu tänkte jag bjuda igen! ;) Vad ska man hitta på o göra då? Ngn som har några tips? ;) Hm, om jag känner mina barn + sambo så blire tacos, så kanske får bli det då? :) Yey, blir mat iaf hur som haver! :P Återstår o se.

Snart halv 11. Tiden idag har gått fort. Det är bra det. Snart dax o gå hem då, om tiden fortsätter att rinna på såhära :P O efter lunch så brukar det finnas en del o göra då vi får varor inför helgen! Ännu bättre! :D.

Usch måste bara säga att jag blir så besviken på svenska tittare som ska rösta ut ngn i IDOL. Igår åkte Elias ut, och stod med Robin E som var klockren igår. I onsdags åkte den tjejen som skulle vinna hela IDOL, Linda Prichtard ut. Fattar inte hur man kan rösta så dåligt o låta ngn som Johan Palm vara kvar eller Anna Bergendahl? Två småglin som inte kan sjunga annat än låta som hej kom o hjälp mig. Nee. Det är sjukt. Låt juyrn få rösta ut deltagarna istället. Så kanske det blir ngt utav programmet än att att det ska fortsätta såhär! Fiasko.

Hehe. Har jag fått avreagerat mig lite också. Kanske inte världens i-landsproblem att inte dom rätta få vara kvar i IDOL :D.

Nix. Nu är det dax för en kopp kaffe. 

TJINGELING!

 

Lägger in bilder på dom två som betyder allt för mig! Ni är mitt liv!
MAMMA ÄLSKAR ER! ♥


Kommentarer
Postat av: Ewa

hehe, nämen så är det ju när svenska folket ska rösta, det är nästan alltid fel person som åker ut så går en annan och störs sig på de hur länge som helst! jag är lika dan:P

2008-10-03 @ 13:59:16
URL: http://ewiis87.blogg.se/
Postat av: Lina

Aw, sötnosar!

2008-10-06 @ 16:17:07
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0