Fredag.

Jaha, så var det fredag igen då. Veckorna går skitsnabbt. Bara swichar förbi! :D Börjar jobba 14 idag sen är det faktiskt helg för min del. Skulle ju egentligen jobba 8-20 imorgon, men  Frida var snäll och tog mitt pass imorgon. Tack så mycket gumman! Verkligen jättesnällt! :) Kände att jag behöver vara ledig och göra ngt roligt med min familj, då vi inte gör annat än jobbar eller spelar bandy. Så det ska bli skönt faktiskt. Känner verkligen att vi behöver detta, så det är verkligen jättesnällt F att du ställde upp! Tack o tack åter igen :*

Snart är det dax att lämna Nelly på dagis o sen så ska jag gå till Ica o hämta ut mina böcker som visst har kommit :) Så blire hem o göra lunch o sen är det dax att traska till jobbet. Finemang det! :)

Jaa, har väl inget mer att skriva antar jag för stunden. Så fårse om det blir en update på jobbet. Annars får ni ha en FIN fredag, och en SKÖN helg allesammans!



Hehe. Länge jag höll mig ifrån att ge en update :D.

Har nu ätit lunch, som bestod av potatisbullar, bacon, riven morot och keso. Mumsfilibabba kan jag lova att det va! :) Sitter nu och kikar lite på vad man skulle kunna hitta på o göra imorgon på våran sk familjedag som jag bestämde att vi skulle ta, för att ta igen all tid som vi har missat under en tid nu. Är riktigt sugen på att åka på Hus och Hem mässan i Sthlm o gå runt o strosa där en hel deag och skaffa insperiation till framtida planer på hus osv. Skulle vara massa mys. Men jag tror inte min karl är lika pigg på de idén kan jag tro. Fårse.

Oh, träffade min äldsta prinsessa när jag lämnde lillfis på dagis tidigare. Fick världens BAMSE kram! :) Saknar henne massvis. Måtte nästa vecka gå lika fort som denna, så är hon här igen! Mammas skruttfia! ♥

Verkar som att vädret blir sämre, får hoppas att det är uppehåll tills jag kommer till jobbet iaf. Så det inte blir lika som igår morse, med sjal på huvud och grejjer :P.

 Neej, nu får det vara bra för idag, tack för idag! :D


HAPPY FRIDAY!


Kommentarer
Postat av: Frida

klart jag ställer upp, jag behöver pengar och du behöver tid med din familj, så varför inte? :)

2008-10-10 @ 12:43:17
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, ja, vad kul det skulle vara att jobba varje helg :) har du haft det bra idag då?

2008-10-11 @ 16:31:17
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Frida

haha nej det var inte allvarligt :P okaj, vad mysigt. ska ni ut nåt eller ska ni bara vara hemma?

2008-10-11 @ 18:43:02
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0