5 oktober.

Söndag idag. Sitter på jobbet i vanlig ordning. Trist väder ute. Typiskt höstväder, antar jag? Har redan jobbat 1 timme på detta pass. Sköntskönt. Inte så långt pass idag. Får gå hem vid 16.00. Liite skillnad än emot 21.00 så det ska bli skönt :) Lite helg hinner jag också få, o inte bara jobb. Men ska inte tjata nå mer om mitt jobb, eller tider hit o dit. Det var väl skitsamma för er, ellerhur? Inge rolig läsning heller för den delen :P.

Måste bara berätta om en ganska så scaary grej som hände igår. Jag har aldrig vart speciellt rädd här på jobbet när man har stängt, eller när man jobbar själv så pass länge på helgerna. Lite småläskigt har man väl kanske tyckt det vart, men aldrig så man har blitt RÄDDRÄDD, eller känt obehag! Det hände iaf igår. Hade väl ca 10 minuter kvar tills stängning, då kommer det in en tillsynes vanlig man i 30 års åldern. Han gick direkt till tidningarna och köpte en herrtidning. Kom fram till kassan o sen sa han "jajustja, måste köpa dambindor också, har ni det?" - ja det har vi och visade honom vart dom stod. Då började han fråga mig vad jag rekomenderade och vilka som vad bäst osv. Jag svarade honom att det är ju helt upp till person i fråga, men dom här är bra, sa jag o visade honom ett paket. Han tog det och sen kom han till kassan o betala. Trodde att han skulle gå då. Nee då började han fråga om min piercing jag har i läppen, om det gjorde ont o göra,  hur gammal jag var när jag gjorde den o vad den var bra för osv. Och jag är ju ganska så van med att kunderna reflekterar den, och har fått några frågor om den så jag svarade som vanligt men tyckte ändå att det var något lurt med denna man, för hans blick var jätteläskig. Typ pyskopatisk? Sen helt  hux flux så började han fråga om jag hade någon picering någon annanstans, o om jag hade hål i öronen osv. Svarade o sa att jag måste stänga nu, så om du inte ville köpa något mer så måste du tyvärr lämna butiken. Han sa, okej men måste bara få fråga en annan sak. Jag ska köpa en behå till min flickvän, har du någon att rekomendera och när började du använda BH, o så hade han verkligen blicken på min byst.
NU kan jag lova att jag börja känna rejält med obehag och att jag börja bli rädd. Men jag svarade nej, tyvärr det kan jag inte göra. För det är som sagt upp till var o en och bestämma det. Du får helt enkelt ta med din flickvän så får hon prova ut en som passar henne o så gick jag till ytterdörren o öppnade den o bad honom gå ut.  Då sa han, du tycker verkligen att jag ställer knepiga frågor va? Sa han o hånlog när han gick ut hur butiken. USCH. Han var verkligen jätteläskig. Hans blick, hans leende hans frågor. Nej, det var första gången som jag verkilgen har blivit rädd och känt obehag sen jag började jobba här. Tur att man inte stänger så ofta, så man slipper bli utsatt för något sånt här igen. För det verkligen jätteobehagligt. HUVVALIGEN! :(

Nee. Ska ta o läsa Aftonbladet o ta lite frukost nu tror jag.
HA EN BRA SÖNDAG ALLESAMMANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0