1 oktober.

Jahapp. Ny månad. 2 månader till julafton. Snart nytt år. Helt sjukt, tiden bara swichar förbi!

Sitter på jobbet. På min lediga dag. Kan ni förstå? Jag tycker det är så roligt att jobba så jag jobbar när jag är ledig också. Heh. Nee, skämtosido. Jag ställde upp o tog S pass då hon hade annat hon skulle göra. Känner ju dock inte alls för att jobba, om jag ska vara ärlig. Men men. Vad gör man inte för sina kollegor? Vet att dom skulle göra samma för mig så! Nogpratat om det :).

Imorgon är jag ledig iaf, och då blire mysdag med mina två prinsessor! Får hoppas att det blir hyffsat väder så vi kan vara ute o härja. Annars blire väl soffhäng med film kan jag tro, om Tilde får bestämma! :) Men först så blire iaf o mysa ett tag i sängen o bara vara!

Var så mysigt imorse. Båda tjejerna kom o la sig i sängen o vi mös. Tilde låg bredvid mig en bra stund o bara låg o titta på mig. 
Jag - Va är det hjärtat? vad tänker du på? o strök henne i håret. 
(Hon kramade om mig o pussade mig)
 T- Jag är så glad att jag har dig som min mamma, du är snäll!
(Behöver jag säga att mitt mamma hjärta slog lite extra och hela jag vart varm av lycka?)
Jag- Oh, va glad jag blir av att höra det, du vet väl att mamma älskar dig mest av allt? Att du och Nelly är det bästa mamma har?
T- Jaa, jag vet att du älskar mig, och Fredrik, Nelly, pappa, Ewa, Elin, mormor och farfar älskar också mig.
Jag- Jaa, det gör dom! Alla vi  älskar dig och alla vi är så glada att vi får ha dig i våra liv!
T- Jaa, jag vet att jag är bäst och jag kan skriva mitt namn på dagis! =)

Hon är verkligen så klockren! Mammas hjärtegull! ♥ 

Nu måste jag dona lite här. På återseende!

Kram på er alla därute!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Haha fan va sööööööt, får jag låna henne eller? :) hihi

2008-10-02 @ 07:21:39
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: Lillemor

:) kan verkligen tänka mig det.. ;D

2008-10-02 @ 10:46:35
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0