ZzZzzzzZZz..

Är SÅ trött idag! Känner mig helt lullig, som om jag skulle vara bakis. Går och gäspar och ser alltmänt sliten ut! Har sovit dåligt inågra nätter pga av att Nelly har varit bökig och sovit oroligt och vi har gått upp tidigt då det har vart jobb och dagis. Så det är väl förklaringen till varför man är trött, kan jag tänka mig. Sen inatt vet jag inte alls hur jag har sovit. Vaknade med värk i axlar och rygg och kände mig allmänt mörbultad. Får hoppas att det blir en bättre med sömn i natt! Sen så hoppas jag  även på en lite sovmorgon, då vi är lediga! Fårse hur det går då :).

Onsdag  idag och snart har halva veckan gått. Veckorna bara rusar förbi, och det är 1 1/2 månad kvar till Julafton :). Ska bli mysigt och fira jul, som alla år :). Iår har vi även storfis på självaste julafton! Extra myspys o vara hela familjen samlad!♥  Det som jag kan tycka är att det blir hattigt hit o dit. Få tiden och räcka till. Vet inte hur det ser ut än, hur vi ska fira och vad vi ska vara. Men det visar sig väl längre fram. Hur som helst så ska det bli mysigt!
Ska väl snart ta och se över julklapps köpen också. Lika svårt varje år. Man försöker intala sig själv varje år att man ska vara ute i god tid med att inhandla julklapparna. Men det blir lika som varje år, man är ute med 100010189 andra människor 1-2 dagar innan julafton och köper dom. Så NU har jag verkligen bestämt att vi ska åka iväg när vi får pengar denna månad och göra julklappsköpen då, så man slipper stresshandla senare! :)

Nu måste jag ta tag i varorna som har kommit. Men först en kopp kaffe och vara lite social med en av våra "stammisar".

Adios amigos!





Soffmys framför bolli! :)



MITT ALLT! ♥


Kommentarer
Postat av: Ewa

Tilde och Nelly är så mysiga och söta ihop! Man ser verlkigen vilken syskon kärlek det finns på bilderna=)

2008-11-12 @ 09:06:56
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0