YES!

                                                                                         



Vet att  jag har skrivit  i tidigare inlägg att Lars är en av dom som kommer att gå långt eller rent av vinna IDOL. Men jag har ändrat mig, och är verkligen så glad över att han vart utröstad igår. Han har verkligen sagt om o om igen att han vill inte vinna IDOL och att han från början inte ha velat varit med osv. Så nu kanske någon som vill, och förtjänar att vinna har chansen? Jag har fortfarande Alice som favorit. Men jag tror att Kevin eller Robin E kommer ta hem årets IDOL!

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Veronica

åh! ja är också så jävla glad att han åkte ur! han var as dålig, tacka vetja kevin! vilken jävla kille!! fitusan ;p

2008-11-08 @ 20:20:50
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: MONDIE

Jag hoppas & tror att Kevin kommer vinna, haha, han är så skön :)

2008-11-09 @ 16:30:43
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0