Som en bomb.

Grrh, Jag känner mig som en tickande bomb idag. Sur o grinig. Taggarna utåt. Pms. "Roliga veckan"- pågång ;P. PMS-kärring that´s me! ;D

Aha, så vare måndag och en ny vecka då. Ny vecka, nya tag. Händer visserligen inte så mycket denna vecka mer än att jag ska jobba, 3 kvällar+12timmars lördag, Kul? Nej, men nödvändigt ont. Man får tänka postivit, och på när lönen kommer den 25e. Då är det värt det, iallafall liiite mer än för stunden ;).
Idag och imorgon så skulle jag bara försöka vila och ta det lungt, inte ha några måsten. Höh, tjeeena. Är ju lättare sagt än gjort, med en hulligan i huset och massa smuts och tvätt som verkligen bara ropar på att det ska tas undan. Så det får bli en sådan dag idag, städ och tvättdag! Så tar jag "bara vara inga måsten" dag imorgon istället! :) Jag har visserligen gjort det värsta redan, så det behöver inte göras så mycket mera än tvätta en eller två maskiner till. Jaja. Fårse hur det blir. You never know ;).


Måste bara få citera ur Blondinbellas blogg idag. "Hade världens mardröm inatt. Drömde om att jag var med Nils på
någon svennig all inklusive resa på Kanarieöarna och så hade vi två skrikiga barn som ständigt skulle ha mer glass". ... Asså verkligheten för den blonda donnan är inte mycket. Hon kan verkligen klanka ner på folk som inte lever hennes överklass och lyxliv. Allt annat utanför den "bubblan"  är en mardröm för henne. Hon har skrivit i tidigare inlägg att hon inte gillar/tycker om unga föreldrar osv. Varför liksom? Vad är det som gör dom sämre än andra människor? Varför kan inte dom älska och uppfostra barn som någon "äldre" kan? Visst man får ha åsikter om saker och ting. Alla kan inte tycka lika om allt. Men man ska väl inte klanka ner specefikt på dom och kalla saker och ting mardröm kring  "ämnet". Nej, asså jag förstår verkligen inte hur tjejer har henne som förebild. Dom måste vara hjärntvättade, likt en sekt. "Blondinbellas" ord är deras lag.Klart, medelåldern på hennes läsare är väl kring 12-15 år så kanske förklara nivån på hennes blogg också. Absurt!  Inlägget kan ni läsa hära, vad hon har skrivit mer exakt. http://www.blondinbella.se/2008/november/typiskt-mig.aspx#Comments



Heh. Nee, jag GILLAR inte Blondinbella :D.

Nee, ska ta och göra lite mat åt mina hungriga hulliganer nu. Sen ska jag ta o göra mig iordning så blire nog Lindgården, och Öppnis om en stund! ;)


See u later. ♥

Kommentarer
Postat av: Ewa

Nä jag vet inte heller om jag har bar första intryck av henne. Mamma är ingen ålder, det är bara något man är. Och företsen så är det våra barn som lär oss att vara föräldrar..

2008-11-03 @ 12:03:24
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0