Sjukstuga.

Godmorgon!
Nu är man tillbaka till jobbet efter 5 dagars ledighet. Mindre roligt måste jag säga, bara att se byggnaden ger mig ångest. Det är verkligen nedräkning nu. 2 dagar kvar, sedan är man arbetslös. Då är denna arbetsplats ett minne blott!

Appropå rubriken. Ja, sjukstuga är det. Alla 4 familjemedlemmar är förskylda. Dock så är det nog jag och F som är mest "hängiga". Barnen är det full fart på trots hosta och snoriga näsor. Men det är skönt det! :) Får hoppas på att det ger med sig, annars är det bara att proppa i sig alvedon o hålla ut. För ingen sjukdom här förens detta jobb är slut iaf! Inte råd med att bli av med fler timmar så..

Helgen då? Den har varit bra! :) Vi var i Stockholm i lördags och kikade på bandypremiären, för VIF. Sen så hälsade vi på F´s syster o sambo och såg hur dom hade det! Riktigt FIN lägenhet var det :) Så det vart en hel dag där,sen när vi kom hem vart det bara lite tve tittande sen var det tack och godnatt ;). Igår så åkte vi till Avesta och storhandlade, och fyllde upp kyl och frys igen. Sen hämtade vi Tilde eftersom det är mammavecka igen :) Sen bestod resten av dagen av slapp framför dator och tve, för vi var som sagt inte 100%iga någon av oss. Det var helgen det! Nu är det bara 3 dagars arbete sen är det helg varje dag :P. Heh. Fårse vad resten av veckan erbjuder. Arbetsförmedlingen och ett besök hos Kristin är det jag vet hittills iallafall! :)

Nej, nu ropar bullarna att dom är klara, så måste ta ur dom ur ugnen. Sen så ska jag läsa FP.

HA EN BRA DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0