Se det snöar!

Godmorgon! Här har vi haft morgon sen strax före 5 (!) i morse. En aning trötter var man då kan jag lova. Men jag har fått en hel natts sömn iallafall. Hon har sovit bra och inte haft någon hemska hosta som tidigare nätter! Så man får vara nöjd trots allt :). Så iom det att det blev en tidig morgon så har det hunnits med mycket här hemma redan. Har plockat undan i röran, som jag inte råkade ta reda på igår! Nu är det bara barnens lekrum som är kvar för röjning! Men först ska jag strax ta mig lite frukost och dammsuga sen så ska vi invänta Ewa och Elin som kommer hit idag! :) Så det får vänta, och bli ett senare projekt!

Till rubriken! Det snöar ute, enorma snöflingor, dom är verkligen jättestora! Mysigt värre tycker jag! :) Konstigt att det kan vända sådär med vädret, när vi vakna och gick upp tidigare, så spöregna det, och var allmänt grått och trist. Och nu ca 2 timmar senare, så snöar det och marken är mer eller mindre snölagd :P.
Hoppas att snön får ligga kvar nu då, men det tvivlar jag på. Men hoppas kan man ju alltid göra! :D

Hm, nu måste jag ta reda på en blöja som inte luktar rosor känner jag. Sen ska jag ta mig lite frukost. Så får bli ett kort inlägg idag.

Ha en bra dag & KRAM på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0