Lördag, och helg.

Yes då vare det lördag och helgen har börjat. Jag sitter på jobbet, och har 12 timmar framför mig att se fram emot att jobba, innan det är dax att gå hem och ha HELG! Kommer bli den sista lördagen jag jobbar på detta ställe, så man kanske ska fira med att äta extra mkt godsaker idag eller ska man ta ett glas skumpa? ;) Heh.

Som sagt. 20 nov så går jag här ifrån med flaggan i topp och VETA att jag har tillfört "Macken" med det bästa jag kan göra. Sen får det bli vad det blir, och de nya ägarna får göra vad dom vill. Jag skiter i vilket, ärligt talat. Nu har man äntligen fått saker och ting i klarspråk, eller iallafall mer och mindre, och på det sättet som dom går tillväga och har "skött" hela saken ifrån början är absurt. Jag har varit ledsen, besviken, knäckt, förbannad, och arg, jaa u name it, över allt som har skett här under de senaste månaderna. Men sen i torsdags, då "bomben" släpptes och det kom fram, hur det skulle se ut så har jag visst, gråtit en skvätt och varit besviken, och känt mig så besviken på hur det får gå till och hur man kan behandla människor. Men nu har det lagt sig och jag VET att jag förtjänar bättre, och kan gå härifrån med flaggan i topp och känna mig "stolt" över det jag har presterat min tid här på "Macken". Jag lämnar allt negativt bakom mig, och kommer ta med mig erfarenheten av detta med ett leende på läpparna! :)
Nog om allt detta nu. Det är härmed snart ett avslutat kapitel i mitt liv.

Imorgon så är man ledig, och det är Fars dag :D. Fårse vad som händer och vad dagen imorgon har att erbjuda. Nu ska jag ta mig lite frukost och bläddra i morgonblaskorna.

Ha en TREVLIG lördag och en fortsatt fin helg!

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hon kan vara en elak flicka den där lilla Mischa. Haha!

2008-11-11 @ 14:15:46
URL: http://paulicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0