Idétorka.

... ja minst sagt. Är jättedålig på att hitta på "bra" rubriker. Får hoppas att det inte är dom som är det viktigaste för Er när det gäller att läsa bloggen =).

Idag är det en såndär dag som man bara vill ligga nerbäddad i sängen och lega o dra sig hela dagen. Bara slöa runt och bara vara. Inte alls motiverad till att vara här på jobbet och vara trevlig emot kunder alls. Sen att vädret är som det är, grått och trist gör ju inte saken bättre =P. Men, men nu är man här och får göra det bästa av sitvationen. Händer ju lite på jobbet trots allt idag. Facket kommer och sen ska "Bill&Bull" informera oss om hur det kommer att se ut, med anställningar och så. Har plitat ner lite frågor och funderingar som jag ska ta med dom face to face! =D Ska bli spännande och höra deras motiveringar osv.Får hoppas att de pratar klarspråk och att det inte är några som helst undanflykter eller lögner som tidigare.  Jag ska ha sanningen, och inget annat dravel. Men samtidigt så är det skapligt ångestdrabbat. Verkligen få det svart på vitt att from torsdag 20/11 så är du, Camilla Nordahl arbetslös igen. Får ont i magen av att bara se eller höra talas om de. Men det ska nog gå bra! Ska ha reda på varför om en del frågor så är det bara. Sen får det bära eller brista =P.

Skrev ju igår om att det var sjukstuga ivår familj. Idag är det bättre. *ta i trä...* Jag har bara lite ont i halsen nu, så förhoppningsvis stannar det där och inte övergår till någon influensaepisod :D. Tjejerna är det också bättre med, båda har sovit utan hosta i natt, var tvunga att t om väcka dom i morse. Så det bådar gott! :) Fredda är väl den som fortfarande snorar och har sig. Men det går nog över snart där med! Så nu vet ni det =D.


Kikade runt lite på nätet efter julklappar igår. Appropå något helt annat, bara sådär =D. Det är ju verkligen ett krux varje år att hitta julklappar till var och en. Men iår så är det bara till barnen som vi ska köpa till. Även fast jag tycker sånt där är jättesvårt, och vill naturligtvis köpa något till alla nära o kära, så måste jag lägga band på mig och verkligen göra så som vi har sagt nu. Det är ju trots allt barnens högtid och det är ju för dom man har julklapparna. Vi stora är ju bara glada i att ha det mysigt och trevligt, dricka och äta gott och bara umgås. Eller så är det iallafall för mig, ska kanske inte tala för andra! =P.  
Men iallfall under letandet av julklappar på nätet så hittade jag denna häftiga Mp3 spelaren =).


Cool, va? ;)


Nu är det frukosttime!

ADIOIS.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Nu har jag hittat in till din blogg så nu har du fått en till läsare!! Hoppas ni mår bra! Kram

2008-11-18 @ 19:21:52
URL: http://firetherese.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0