Alldeles tom.

Vet inte hur jag känner mig eller hur jag ska reagera. Tror inte jag har riktigt fattat vad det är frågan om. Att from med 20de november så har jag inget jobb kvar. Jag har fått SPARKEN. Nee. Jag är nog i ett chocktillstånd fortfarande. Bara en massa tankar kring, varför? hur blir det nu? vad händer efter den 20de? Får väl se när "chocken" släpper och man verkligen börjar fatta vad det är frågan om.  Men kan ju meddela att det känns ju inte allt för lockande o börja jobba igen, och veta hur det ligger till. Hm, men men får göra det bästa av sitvationen så länge och hoppas på det bästa oavsett.
På råga på allt, så samtidigt som jag fick reda på vad som hade beslutats igår för min del, så har dom på F´s jobb haft möte och dom fick besked om att det är 8 styckna på deras jobb som är tvunga att sluta efter årskiftet. Och faller förhandligarna så illa, att dom går via systemet "sist in, först ut" så är F en av dom som är tvungen att gå :(. Så det var en tung dag igår och mycket tankar kring om hur det kan komma se ut om ngn månad, båda är utan inkomst, får gå på a-kassa osv. Men vi får ta en dag i taget och hoppas på det bästa! Tillsammans klarar vi detta! Har ju gått i genom "tuffa" tider förut, och klarat det. Så även detta kommer vi att gå igenom med flaggan i topp! :)

Idag så är det en sån där dag som inte bara jag känner att man bara vill vara och ta det lungare än lugnast, utan det är även en sådan dag för min äldsta prinsessa. Hade tänkt att vi skulle gå till Lindgården så dom fick leka av sig lite, det brukar även vara höjdpunkten. Men inte idag, hon ville bara vara hemma idag sa hon. Så så fick det bli! Myspys♥. Fårse om vi kanske tar en promenad efter lunchen, så man får komma ut o ta en nypa luft iallafall. Men det visar sig då.Tar en timme i taget! :)

Ne, ska ta o plocka reda på tvätten som är klar nu.

HAPPY Tisdag!






Verkligen de BÄSTA jag har! Utan Er så skulle inte mitt hjärta slå!
ÄLSKAR ER! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh bilder! Thank you. Flytta t Sthlm här finns det massor med jobb, men tydligen inget för mig. Puss

2008-11-06 @ 15:32:48
URL: http://paulicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0