1 månad

... kvar tills det är Julafton! =) Myspys.

Hejhopp! Det var några dagar sen jag skrev något. Men har inte haft någon lust/tid/ork att ens angagera mig i bloggen så därför har det blivit så.

Ahaja, vad ska man börja? Inte så mycket egentligen som har hänt som är nämnvärt. Men jag gjorde min sista dag på jobbet i Onsdags, där vi avslutade med att ha inventering. Och när den var klar så kom det två stammisar som man har pratat med mest under tiden man har jobbat där. Så det var en trevlig stund med en hel del skratt. Trevligt "avsked" och ju mer tiden gick inne på stället så fick man det verkligen bekräftat att detta är sista dagen och det kändes verkligen när man åkte därifrån. Det vart en o annan tår när man kom hem sen.. Men nu är man iallafall arbetslös och går hemma och släppar fötterna eftersig =P

Helgen som varit har innehållit en del. I fredags så hjälpte jag en kompis med ett jobb! Vi sorterade kläder, som kom ifrån ett konkurslager. Sen i lördags så åkte jag och ungarna på  barnkalas i Örebro. Åkte tåg med dom dit, och det var populärt måste jag säga.. Ojoj! :) Sen igår så var det bara slappt. Jag o ungarna var ut en stund på förmiddagen bara. Sen var vi hem till S&B när Tilde hade blivit hämtad av hennes pappa och Ewa, och kikade hur de hade nu när de numera är husägare. Ett jättefint hus! Kommer bli kanon när det är klart :). Sen åkte vi hem en snabbis till svärmor och svärfar och sa hejdå till dom, eftersom de åker till Eygpten på onsdag! VILL också åka iväg! :D

Måndag idag o den har bestått hittills av doktorsbesök med Nelly och nu har jag tvättstugan till kl 17. Skönt o få undan ALL tvätt och att man kanske nu kan hålla efter så det inte blir ett tvättberg ala Mount Everest! ;P Dryygt bara att den inte är i samma hus som vi bor i utan att man får lov o gå till ett annan hus, o med detta oväder ute och konkande på tvättkorgar och barn framotillbaka så är det ett helt företag :D. Men, men det är skönt att få det gjort! :)
Och på tal om tvättstugan, så ska jag ta o traska ner dit.

HA en fortsatt bra dag!

Adiois.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hörrö Camilla, va sägs om en snygg bloggdesign? ;)

2008-12-03 @ 00:59:52
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: ....

Vi saknar din blogg...

2008-12-03 @ 12:33:14
Postat av: Lina

Ja ;) men det kostar 150 kr. ett jobb som tar cirka fem timmar. fixar headers, redigerar bilder, fixar färger o typsnitt. fixar o donar självklart tills du är nöjd ;) vad sägs?

2008-12-03 @ 22:03:36
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0