Välkommen till min nya blogg!

Jahaja. Ska man göra ett försök och ge sig på en blogg och skriva om vad som händer i mitt liv om dagarna. Känner jag mig själv rätt, så kommer jag vara relativt aktiv hära  max 1 vecka sen är den nere igen :P. Men, men kan ju vara roligt så länge det varar.

9.30
Har lämnat Nelly gumman på dagis och är nu hemma och trökar. Så tomt. Skönt visserligen, för N tar verkligen all energi ifrån en när hon röjer på här hemma. Bra att hon får gå på dagis och leka av sig lite :). Man hinner också med en hel del som man annars bara kan göra halvklart eller inte alls. Har egentligen massor att göra idag, men känner inte alls för det. Ingen lust till någonting känns det som. Kanske kommer, visar sig.

Inge vidare väder ute alls idag. Blåste kallt och var kyligt ute. Brrh. 

Hm, njae. Nu får det vara nog för denna gång.
Uppdaterar kanske mer sen.

Hejs.

12.22

Mätt i magen. Åt rester från gårdagen, lax, potatis med hollandasiesås. SMASKENS! :)
Ska snart hämta lillfis på dagis. Äntligen vart lite bättre väder ute oxo, kanske kan gå en sväng och mata "pippungarna" och sen möta Fredrik när han slutar jobbet.? Har ju vart inne och trökat hela förmiddagen, så det vore skönt med lite luft och röra på sig!

Satt och tittade lite på hus på internet igår jag och Fredrik. Hittade nog vårat drömhus dära. Det var verkligen så vi ville ha det, med inredning och planlösning osv. Bara att hosta fram pengarna iprincip! Men då är det ju så att jag sitter där med ingen inkomst.se och en skuld sen man var ung o dum, och det gör att man inte bara kan ta lån på hus/bil bara sådär. Så jävla tråkigt, för det börjar verkligen rycka i hustarmen för oss båda! :S Men får ta fixa mig ett jobb snarast så är vi på en god väg iaf. Kanske vi kan få oss ett hus en vacker dag! =)

Njae. Ska jag ta o göra mig lite chockladpudding med grädde och sen bege mig till dagis för hämting av lillfis! =)
På återseende!

Tjoffs.

20.38

Jahaja. Har inte hänt så mycket sen sist jag uppdaterade. Har vart en icke så händelserik dag today. Vart ute hos svärföreldrarna nu på kvällen, åkte ut iprincip när Fredrik slutade jobbet. Han skulle byta däck på bilen, sisådär en vecka försent men endå :). Sen grillade vi med svärmor, gottgott!  Kom hem för cirkus en timme sen, och då skuttade lillfis dirket i säng och sover nu som en söt prinsessa :D.

Nu ska jag ta en snabbdusch o sen mysa ner mig i soffan till desperates!

Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0