Onsdag.

9.49

Nyss ätit frukost och sitter och degar framför datorn ett slag. Ska faktiskt ta och uträtta lite ärenden idag, eftersom det inte vart så mycket gjort igår :). Lika bra och passa på när skruttan är på dagis. 

Halva veckan har gått, och det är snart helg igen. Helt sjukt vad veckorna bara rusar förbi. Swichs så är det liksom en ny månad, vecka, dag, år. Ruskigt! :P.

Ne, nu ska jag ta o göra mig klar och bege mig.

Se u l8!

17.09

Sitter och kikar på The Hills o svullar thai mix. Är helt solo, ellerja. Nelly ligger och sussar i sovrummet men annars så. Fredda har stuckit på träning och är väl hemma framåt 19 kan jag tippa. Skönt och bara vara :).

Igår var det min mormors 10 åriga dödsdag  :(. Helt sjukt vad tiden går, kändes som det var igår jag fick det hemska bekedet! Saknaden av henne är enorm! Har tänkt en massa på henne på sistonde, och skulle verkligen vilja ha henne i liv så hon fick vara med och uppleva det som händer i våra liv. Men jag vet att hon ser ner på oss och sin barnbarnsbarn och är världens stoltaste mormor/gammelmormor! Hon var verkligen den snällaste mormorn man kunde ha! Ställde alltid upp, och ingen kunde trösta en som henne! ÄLSKAR DIG NU OCH FÖR ALLTID! Vila i frid mommo! ♥


Nu ska jag kika vidare på the Hills och sen ta en dusch för att spendera kvällen i soffan framför tven!

Ha det great allesammans.

Tjingtjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0