Längesen...

Vad var det jag sa? Jag skulle ju typ bara vara aktiv hära någon dag. Hehe. Har väl inte skrivit här sen förra veckan? Skäms. Men that´s me. Ska väl försöka göra en uppdatering av vad som har hänt i mitt såååå händelserika liv! :P
Hehe.

Fårse nu. I fredags så var det grill hemma på Uggelbo. Svärfar var borta. Så jag, Fredda, Nelly och Thesen joina svärmor. Vi satt ute på deras altan och mumsa massa gott som hon hade! Var en trevlig kväll som slutade med att vi gick hem o kikade film, senaste Irene Huss.
Lördagen började med sovmorgon (kvart i åtta). Härligthärligt. Inte ofta det sker så det är bara att tacka o ta emot :D.
Dom ringde ifrån jobbet och ville att jag skulle komma ut o sitta vak, för dom fick verkligen inte tag på någon. Naturligtvis gjorde jag det, mindre kul o inte allt för rolig arbetssyssla kanske. Men det måste ju göras ibland det också, så det är bara att acceptera och gilla läget! Men jag behövdes inte sitta så länge, 11.00 gick personen bort, så det vart knappt två timmar.. Men lite extra pengar är det dock eftersom dte är pingst o allt. Tack o bock, trots omständigheterna! Sen gick jag till Uggelbo där resten av min familj var, fredda tvättade bilen och gjorde den vår/sommarfin! :). Sen åt vi snabblunch tesammans med svärföreldrarna och begav oss sen till Gröndalsparken där Therese o gänget var samlat, och vi var där tro det eller ej enda tills strax före tio på kvällen. Vi grilla och hade det jättetrevligt verkligen! :) Sen var det bara hem o hoppa i säng för kvart i sex skulle klockan ringa på söndagen, för då skulle jag iväg o jobba på Malmen. pkte o jobbade på morgonen, sen var det bara hem o slira om och fixa o sen iväg på konfirmation till 1. efter det var det mottagning ute i åvestbo hos hennes mormor o morfar. så vi åt dära och fick fika. Sen skulle jag tebaka till jobbet för att jobba kvällsturen. Gick bra men var helt slut när jag kom hem. Ont i ryggen hade jag också :S. Åt lite skräpmat sen somnade jag på soffan strax efter nio så det vart en tidig kväll för min del. men ack vad skönt behövdes efter att ha haft en hektiskt och fullspäckad helg med massa fint väder! Har vart värmebölja, tror jag nog bestämt! sköntskönt, mer sånt tack! :)

Oj, nu måste jag kila. Ska hämta ungar om ca 10 minuter o jag har inte ens bytit om efter att ha duschat. Stressstress.

l8ter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0