Kanon väder!

13.22

Det är verkligen sommar ute! Har setat på balkongen en stund nu efter lunch, och jag är redan brun! :)  Solen tar som tusan. Härligthärligt! Var tvungen att gå in en sväng för annars hade jag flytit bort. Men jag ska gå ut en sväng efter att storfis har åkt o pressa det sista innan lillfis vaknar o vi ska gå o möta Fredda.

Har inte gjort ett smack idag mer än solat o hämtat Tilde på dagis. Hon ska med svärmor o svägerska till Västerås och kika på Nalle puh och hans vänner musical. Hon fick det i födelsedagspresent utav svärföreldrarna. Hon ser framemot det jättemycket och har tjatat om det sen jag hämta henne för snart 3 timmar sen, mammas hjärta! :)

Nee, nu ska jag göra klar T.

C u l8ter!

18.57

Puh. Är trött som en gnu. Skulle kunna somna ståendes. Har vart en låång dag idag. Inte för att det har hänt speillet mycket utan att den började tidigt imorse. Nelly vaknade vid kvart i sex och tyckte verkligen inte att vi skulle sova nå mera, så det var bara att kliva upp och se glad ut  (!). Får bli tidig kväller idag, behöver sova :).

Solokvist ikväll. Fredda är o kikar på fotboll med Adam & Reben. Kommer väl hem ngn gång efter nio. Så ska ta och duscha snart, och sen lägga mig i soffan och bara slappa.

Fredag och helg imorgon! Det bara swischar förbi. Hoppas på att det blir en lika kanon dag som det har vart idag så hoppas jag på att det blir grill hos svärföreldrarna! Mumsmums.

Nee, nu blire dusch sen slapp framför TV.

Adjos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0