Slut som artist..

... Aha så var det söndag igen, och helgen är snart slut och det är back to reality igen imorgon =). Helgen har varit mys för hela slanten! Igår så var vi hem till svär föreldrarna och träffade dom efter att de har kommit hem ifrån Egypten =) Vi åt lunch och så spelade vi lite spel innan vi åkte därifrån. Sen när vi kom hem därifrån så julpysslade vi lite. Vart inget bak . Fårse när man ska hinna det. Men jag tycker personligen att köpta pepparkakor är godare så för min del har det ingen betydelse om det inte blir något bakande eller inte. Men ska försöka hinna med ngt slags bakande för ungarnas skull iallafall. Blir väl att köpa färdig pepparkaksdeg och göra några pepparkakor med de =) . Är dock lucia nästa helg så det skulle ju vara guld att ha lussekatter gjorda, men det kommer inte hinnas med. Så det får bli köpta såndana iår. Om man inte kan tigga några påsar av min mor som brukar ha storbak =). Gjorde iallfall pepparkakshjärtan fina med rosa och vit glasyr och gjorde apelsiner fina med nejlikor, igår med tjejerna =). Så nu har vi  fina hjärtan att hänga igranen och några apelsiner och hänga upp så det luktar gott =). Sen på kvällen det vart godis och film, Madagskar 2. En rolig film av det jag såg, jag somnade som vanligt på soffan och låg och dreglade som en annan bulldog medan storfis och Älsk tittade klart på den. Heh :P Sen väckte Älsk mig vid 22.00,  och då hade jag visst satt mig upp och sagt "Jaha så vi jobbar på övertid idag med.. Ska du inte ta hand om kunderna istället för att sitta där och spela poker?"... Hehe.. Snacka om att redan vara "arbetsskadad"... :P
Idag så var vi till Västerås och gjorde klart de sista julklapparna. Har bara  en åt Nelly kvar. Men det verkar omöjligt att ens hitta på den, denna del av året- vi har tänkt att köpa en rutschkana i plast åt henne. Men ingen större leksaksaffär hade någon sådan kvar. Så det verkar som att vi får planera om och köpa den när hon fyller år istället. Men vi har ingen aning om vad man ska hitta på åt henne istället. Jättesvårt. Så har ni några tips, på vad man kan köpa åt en snart 2 åring får jättegärna höra av sig med tips! :)

Nu ska jag snart ta och göra lite kvällsmat och göra kväller. Har en "tuff" kommande vecka som innehåller lite smått o gott att göra! Men först måste jag ta reda på en blöja som inte luktar rosor nu, känner jag :P

GODKVÄLL FOLKS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja.



jag ringde toys´r us för nån dag sen o de hade "kanor" i tre olika modelller - som de sa de skulle ha inne över HELA julen.. Den största var typ 1,20hög o kostade 1300:- (killen i tele lovade typ livslång kvalité på den - både om man hade den inne o ute..) sen hade de en för 800kr, o den minsta som typ var "öppna försklolan höjd" för 300pix. Dessutom har de en variant uppe på stan på "bananens lek o baby" (heter de så?) för 299. typ 85cm hög kanske? ganska brant så man åker utav bara den.... .... ett tips bara!

2008-12-07 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0