Återupplivning!

... Ja vad ska man säga? Det var ett tagsen som man skrev hära. Nästan så man känner sig lite ringrostig ;). Men det ligger verkligen på med saker i mitt liv för tillfället. Och bloggen är tyvärr det som jag prioterar sist. Ledsen läsare men så äre. Men jag vart massa glad idag när jag loggade in och jag hade en del kommentarer om att ni saknar min blogg. Blir verkligen så glad! ♥ Så here i am. Nu ska jag försöka hålla er uppdaterade igen. Det ska inte gå månader emellan gångerna, lovar hederligt! ;).

Det har hänt en massa sen sist. Men jag orkar inte rabbla allt. Det mesta är oväsentligt också för den delen, så det skippar vi. Kan ju istället uppdatera om er det som är väsentligt och värt och veta. Sen om ni tycker det är intressant eller inte det avgör ni naturligtvis själva. 

De senaste veckan/orna har varit lite hektiska. Knappt så man har hunnit med något annat än jobb. Har fått jobba lite extra nu när Pickaboo i Avesta har öppnat! Och det har verkligen varit ett par hektiska dagar, tro mig! ;) Men attans vad KUL! Det är verkligen superkul, och jisses vad man träffar folk. Kända som okända ;)  Känns tom lite extra bra och få jobba nu när det är som det är med uppsägningar runt om i landet. Så jag är jätteglad, och det är jätteroligt! Får hoppas att det håller i sig! :). Kanske inte i detta tempo, för det är inte hållbart på långsikt. Men annars, så är det mer än välkommet! :) Så nu får ni komma och handla på Pickaboo i Avesta! ;) Det är en jättefin butik med massa saker till en billig peng! ;) Och de har MASSA godis, LOVAR! :) Kom dit och avgör själva, vettja! Lovar att ni inte kommer bli besvikna! ;)

Har inte så mycket mer att uppdatera er med än det på jobbfronten. Allt annat är sig likt ;)..
Snart HELG.. Då ska jag baka o ha julpyssel med mina barn! Ser jag framemot! Ska bli en massa mys! ♥

Men nu ska jag ta o göra kväller. Är verkligen jättetrött, och fattar inte ens hur jag orkat skrivit detta, relativt långa inlägg! För ögonen står verkligen kvart i sju på mig och jag känner hur John Blund börjar knacka på.. :D Så jag ska tacka för mig nu och bege mig in till min andra hälft  som redan har gått o lagt sig!

SOV SÅ GOTT allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0